سه نوع سئو برای یک استراتژی جستجوی ارگانیک خوب وجود دارد:

  • سئو داخلی (on-page SEO)
  • سئو فنی (technical SEO)
  • سئو خارجی (off-page SEO)

با شکستن استراتژی خود و تفکر در مورد سئو به عنوان این سه دسته، برنامه های بهینه سازی خود را سازماندهی کرده و اجرای بسیار ساده تری خواهید داشت.

در این پست، هر نوع از سئو  را بررسی خواهیم کرد و این که چگونه برای استراتژی کلی بازاریابی مهم است. به علاوه، ما انواع مختلفی از ابزارهای سئو را به شما معرفی می کنیم که می تواند به بهبود عملکرد شما در هر دسته کمک کند.

3 نوع سئو :

سئو داخلی :

سئو داخلی مربوط به محتوا در وب سایت شماست. این شامل استراتژی هایی برای بهینه سازی یک صفحه شخصی در یک وب سایت می باشد.

عوامل  مهم سئو داخلی به موتورهای جستجو کمک می کند تا  موضوع محتوا را درک کنند و ببینند که وب سایت منبع ارزشمندی است که مردم می خواهند پیدا کنند.

این نوع سئو شامل موارد زیر می شود :

  • تحقیقات کلمه کلیدی: پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی برای یک صفحه از محتوای هدف
  • ایجاد محتوا: انتشار محتوای با کیفیت بالا متمرکز بر کلمات کلیدی مورد نظر
  • بهینه سازی کلمات کلیدی: استفاده از کلمه کلیدی هدف در همه مکان های مناسب و استفاده از متا تگ خوب سئو

الکسا ابزارهایی برای کمک به تمامی جنبه های سئو داخلی دارد. برای جستجوی کلمات کلیدی و ایجاد محتوا، از ابزار Keyword Difficulty برای پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط، محبوب و کم رقابت برای هدف قرار دادن در سایت خود استفاده کنید.

سئو فنی :

سئو فنی مربوط به عناصر غیر محتوایی وب سایت شما است.

 برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها