برای درک تحقیقات کلیدی، ابتدا باید بدانید که یک کلمه کلیدی چیست و چه کاری انجام می دهد.
کلمه کلیدی عبارت یا کلمه ای است که مردم برای یافتن محتوا وارد موتورهای جستجو می کنند.
هدف از سئو این است که مطالب خود را در نتایج برتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) برای کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود نشان دهید.
تحقیقات کلمه کلیدی، فرآیند بازاریابی هست که برای شناسایی عبارات محبوب انجام می شود که اغلب توسط مخاطبان مورد نظرشان مورد استفاده قرار می گیرند.
همچنین به آن ها در اولویت بندی استراتژی کلمه کلیدی خود با درک اینکه چقدر برای سایتشان در رتبه بندی کلمات کلیدی خاص سخت است، کمک می کند.
تحقیق کلمه کلیدی بخش مهمی از هر گردش مالی بازاریابی پرداخت شده یا ارگانیک است.
آن به شما کمک می کند که مخاطبان واقعی خود را درک کنید - منافع، نیازها و سوالات آن ها را بشناسید.
مراحل یک فرآیند تحقیق جامع کلمه کلیدی
در اینجا مراحل توصیه شده برای یک استراتژی تحقیق جامع کلمات کلیدی را دنبال می کنیم.
a . یافتن کلمات کلیدی سئو: چگونگی انجام تحقیقات کلیدی برای سئو
b. پیدا کردن کلمات کلیدی SEM: چگونگی انجام تحقیقات کلیدی برای Adwords
6.با تحقیقات کلمات کلیدی خود چه کار کنید
a.ایجاد یک استراتژی کلمات کلیدی ارگانیک (SEO)
b.ایجاد یک استراتژی کلمه کلیدی پرداخت شده (SEM)
7.مسائل کلمات کلیدی را بررسی کنید
8.تحقیق کلمه کلیدی خود را شروع کنید
تحقیق کلمات کلیدی خود را با ابزارهای ذهنی و ابزار تحقیق کلمات کلیدی شروع کنید. این سه مرحله به شما کمک خواهد کرد که پایه خوبی برای روند تحقیق کلمه کلیدی خود داشته باشید.
درباره این سایت